måndag 3 mars 2008





Bild 1; Buffy när hon mår som bäst! :)

Bild 2; Jonas med Filip och Isolde

Bild 3; Våren har kommit även till BC

Bild 4; Lilla kaminen vi eldat i idag!

Inatt steg jag upp med Buffy, eller ja, klockan var 04,00. Jonas lade henne 19,00 igår och hon sov till 04,00. Skönt. Hon somnade om igen efter lite mat men 06,45 tyckte hon att det vart dags att gå upp och hon är forftfarande (!) vaken. Det är väl bara för att jag har invaderat hennes rum.... Filip har "läst" tre böcker för henne och det verkade hon tycka om! :) Förresten, det första Filip sa imorse när jag visade mig i TV-rummet var; Mamma, det är kallt i det fina huset, du behöver elda där. (Pekar på kaminen) För det första så var det inte kallt, men vad gör man inte för sin pojk som envisas med att alltid gå omkring naken hemma och aldrig använda täcke eller filt på sig i soffan/sängen?





Det blev ingen tandläkare igår, hon var sjuk. Ist blev det en promenad fram och tillbaka till Mörrum. Skönt, vi klarade oss precis från regnet, började ösa ner när vi kom hem! Skickade även alla inbjudningarna igår till dopet. Nu ska jag bara bestämma var i från jag ska beställa tårtorna i från. Tips någon?





Idag blir det städning och tvättning och förhoppningsvis lite städning i trädgården också. Och en promenad. Fast jag fick sånt jävla skoskav igår! Hade inte mina vanliga promenadskor.


Laddade ner lite ny musik igår! :) Ska lätt lyssna nu när jag städar! :)


Förresten, ni som läser, lämna gärna ett avtryck! Lite nyfiken på om det är fler än tre som läser den... ;)





Have a nice day! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

avtryck

Anonym sa...

avtryck fran jess i budapest ocksa.:)

heej(utropstecken)Har inte hittat det an pa detta tangentbordet..
sag ditt sms precis,japp,landar imon runt 1 pa dan.
Jag brukar lasa din blog o det ar roligt nu nar du skriver lite oftare :)
Bra att det ar bra med er o att allt ar som vanligt :) Har ar allt ocksa bra men ska saklart ocksa bli skont o komma hem,Hor av mig imorgon(utropstecken) Puss o kram Jessan

Anonym sa...

Hej. Antar att du vet att jag kollar inom så gott som dagligen? :)
Babycafét på Waldorf är på fredagar(tror jag), vet inte om det är varje... Kolla på www.daggkapan.se
:)
Hoppas ni får en bra dag! :)

Anonym sa...

Hej! Kikar in hos dig ibland, hittade hit från lisas blogg!

Anonym sa...

Hej
Ja, jag läser också emellanåt, men det visste du nog. Ella är kräksjuk så jag har varit hemma några dagar. Anton och Björn är i Lindvallen så annars är det lugna gatan här i Norje City.
Ska du ha goda tårtor så gå till Ninas nya konditori i Mörrum, finns ingen som slår henne när det gäller goda bakverk, jag lovar!
Kram Lisa