onsdag 16 januari 2008

Missbruk....



nu sover barnen! aaaahhhhh...... ! skönt.

gick ju till mörrum idag, hade tur, det var uppehåll hela tiden och barnen var jättesnälla. allt gick bra på bvc, buffy snuffy (aka snoffan, olivia) mår bra o går upp i vikt o så. 5520 gr och 57 cm lång. åkte med jonas hem efter jobbet, så vi slapp gå. :) fast han var ju bara hemma en snabb vända, var tvungen att jobba ikväll igen. han kommer väl vid 22,15 tror jag.

bakade min kladdkaka o jess kom och åt den. inte hela, men nästan! :D trevligt.

en tanke.....

lider alla av ett slags missbruk? ja, så är det nog. filip måste ha minst 5 knäckebröd om dagen, min mamma röker, min syster är coca cola-beroende, jonas har för visso slutat snusa, men äter ist en sju helsikes massa ostbågar! pappa är beroende av ständig hjälp, lillebror snus, morfar cigg, jag själv kaffe numera...... hade kunnat skriva hela natten.... men nu ska jag prata, eller vänta! kom på ett missbruk till jag o madde lider av! att prata med varandra varje ledig sekund vi har typ! hahaha så dte är precis det jag ska göra nu... prata med madde!

so long suckers! .....and lickers!
förresten, bilderna är på mitt hus och på när jess är här o käkar kladdkaka! :)

Inga kommentarer: