fredag 18 januari 2008

stella har bulimi.



dagens inköp! :)


madde har en katt. hon heter stella mccartney. numera aka bulimi-stella. hon bara kräks hela tiden. säger madde, så jag antar att hon spyr var tredje vecka eller nåt. madde överdriver ibland.


hmmm..... jag kommer aldrig kunna bli en varje-dag-bloggare! igår gick jag hela dagen o "väntade" på att få tid att sätta mig o plira ner några rader, men inte en minut jag fick! sov visserligen typ halva förmiddagen, men så trött jag var igår har jag inte varit på aslänge! filip fick stanna hemma igår, han var fortfarande dålig i magen o han sa tat han hade ont i magen också. stackare.... körde jonas till jobbet, skulle ju till bvc på eftermiddagen och det var vi. olivia var på läkarbesök o allt gick jättebra! hon var godkänd med andra ord!

när vi kom hem kom annica med julia o isak. ungarna lekte o jag o annica pratade lite skit. trevligt med lite vuxensällskap! :) städningen lades på is än en gång.....


idag fick jag sova till nio! bortsett från två avbrott, välling o dricka. filip är ju alltid uppe med tuppen. jonas var med ledig idag, eller han jaobbar ju inatt. men det enda jag har sett av honom var när vi var o handlade o när vi käkade middag. på förmiddagen skull han hämta sin farfars bil. fast jag städade lite idag iaf... sen vid 14-tiden åkte vi o handlade. idag har vi inhandlat en ny matta o en ny lampa till tv-rummet! :) så nöjd!

sen efter vi ätit middag stack han till madde, han skulle sätta fast en hylla i väggen till henne så att isolde inte får den över sig. o så skulle han kolla på let's dance. o sen jobba. ses imon älskling!


just nu sitter jag o pratar med madde.... hon säger att jag inte lyssnar, men jag hör mycket väl att hon pratar om nåt exklusivt schampo... daaah!


Ungarana är som ljus ikväll! :) har sovit sen 20,00 o olivia sover än! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu funkar det :) Se det som ett bara tecken att du inte kommer skriva varje dag, då har du i allafall ett liv utanför datorn :)