tisdag 22 januari 2008

vilken underbar morgon! :)

vaknade 06,15 första gången av att filip vill ha välling, fast vi låg kvar till klockan ringde 07,00. idag var det nämligen frukost hemma hos catharina efter vi lämnat barnen! :) 08,30 träffades jag, jennie a och jennie b hemma hos catharina för att avnjuta en jättegod o mysig frukost med våra bebisar! mina mamma-vänner är de bästa! :)
hämtade filip igen 11,15 och när jag precis tagit på han kläderna ringer jonas o ber mig ta tidningen på vägen, för han har precis gått upp. ingen dålig sovmorgon han fick! :)

idag står det lite städning på schemat.... igen. o vara ute i det fina vädret! vem vet, kanske jag hittar nåt annat skoj idag!? och så ska vi sätta ny ost i musfällorna.

tittar inom senare under dagen om tid ges, jag har ju även ett liv utanför det här! :D

Inga kommentarer: