onsdag 16 januari 2008

Onsdag.

efter mycket tjat av min lillasyster har jag nu skaffat mig en blogg! :) jag är även en väldigt flitig bloggläsare av en asbra o rolig blogg!

jag är ju mammaledig till min lilla dotter olivia, 2 månader, som numera också klassas som min arbetsgivare (smart tanke, madde!) eftersom hon för det mesta bestämmer hur dagarna artar sig. har ju min son oxå, filip 3, men han är ju hos sin dagmamma ibland med! idag var jonas första dag på jobbet efter en superlång ledighet! han har varit hemma sen de 21/12 så det ska bli rätt sönt att återgå till vardagen igen.

i eftermiddag blir det bvc, alltså en promenad till mörrum, eftersom vi bara har en bil just nu och den har ju jonas. låter väl mysigt? en 6 kilometers promenad i regnet med två härliga (!) barn...
Nä, nu vill filip käka frukost, sen blir det dammsugning o baka en kladdkaka.

På återseende! Om jag överlever dagen vill säga....

Inga kommentarer: