måndag 4 februari 2008

Familjen Förkyld


Hela familjen är asförkylda! Sponsor med näsdukar sökes....

ein, zwei, polizei........ polis, polis potatisgris.

Blev väckt 07,20 idag av Filip. Slog en kudde i huvudet på mig och skrek; "Jag vill ha välling NU!"

När jag väl kommer upp o kollar på min mobil så har jag tre missade samtal och tre sms! Snacka om poppis! Jobbigt när fansen får tag i ens nummer..... mouhahahaha!

Håller på att lägga in bilder som ska framkallas. På tiden.

Filip bad mig skriva en lista åt honom imorse. Så här ville han att det skulle stå.


  • Jessan behöver potatis

  • Mat

  • Potatis

  • Champinjoner

  • Öl till pappa

  • Jessans pappa behöver också öl

Idag blir det avskedsdate med Lina. Jessan och hon kommer i eftermiddag. Kladdkaka fick vi baka igår, Filip ville ju så gärna, så nu är det bara Jessan som fattas. Filip tror nämligen att så fort vi bakar kladdkaka ska Jessan komma....


1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på er familjen förkyld, från familjen frisk men lite snoriga :P