fredag 29 februari 2008

Kreativum


Igår var mamma-gruppen på Kreativum med barnen. Jätteskoj! :) Buffy var faktiskt hemma med Jonas, rätt skönt att åka iväg själv med Filip. Jag får nog erkänna att vi mammor hade lite roligare än den bunch of 3-åringar vi hade med oss. Det fanns en hel del för dem att göra, men på slutet sprang ungarna bara runt om yra höns. Filips favvis var båten och skogshuggarmaskinen. Mammorna tog en bild, barnen ville inte vara med.... undrar varför...

Igår kväll var det mys med godis och Let's dance, fast jag mitt nöt somnar precis innan Tina ska dansa. Typiskt. Har dock sovit jättegott i natt, ungarna vaknade inte förrän 7,00, så vi har sovit själva hela natten! :)


Idag är jag och Buffy ensamma hemma, Jonas skulle till skogen och Filip till Eva och farfar. Ska vältra mig i hushållsarbete. Gud vad trist tänker ni, men jag tänker; Fan vad skönt att få göra det i fred!


O.a.O

Inga kommentarer: