torsdag 28 februari 2008

Suck och stön... usch och fy.....

Även att vara mamma är världens roligaste jobb så finns det tråkiga dagar på detta jobbet med. Idag är en liten halvtråkig... Barnen har iofs haft en av sina bättre dagar, eller ja, Buffy mår lite dåligt efter vaccinationen, men det känns bara jobbigt idag. Känns som att allt blir fel hela tiden.... Även att man gör så gott man kan så känns det ibland inte tillräckligt. Jag är säker på att ALLA mammor vet vad jag pratar om... Och så är jag pisstrött... Skönt att Jonas är ledig imorgon! :)

Har skrivit färdigt alla inbjudningskort nu till dopet. Skönt.
Skulle egentligen laddat upp lite nya bilder men pallar nog inte..... :(
Pratar med Madde i telefon. Isolde är sjuk. Stackars henne..... Mosters lilla flicka.

Olivia har fått sista målet mat för ikväll och nu sover hon med. Ska ta en dusch nu, sen kommer väl Jonas hem från jobbet.

Nu är jag gladare, när jag pratat med Madde, min söta lillasyster. :)

Puss o kram, ses på stan!

Inga kommentarer: