söndag 17 februari 2008



vet ni vad jag gjorde exakt nu för tre år sedan? jo, jag hade precis börjat få värkar. 16,25 den 17/2-05 satte värkarna igång med lilla filip. jonas var på jobbet, jobbade em, precis som idag, så lina och madde fanns där till min undsättning. dock var inte arbetet klart förrän 17,38 imorgon.... tur att jag inte visste det då! att det skulle ta så lång tid alltså. imorgon blir min lilla pojk 3 år.... jisses vad tiden har gått fort!


håller på att försöka få buffy i säng, utan nån större framgång, då hennes bror gärna kommer för att underhålla sin syster.... gaaaaah!


imorgon bär det nog av till stan på fm, ska köpa en ny jacka till filip. det komiska va, att madde ringde en dag när hon var på lindex o kollade på jacka till isolde. hon berättade då om en skitsnygg fix-jacka för 498:-(!). aldrig, sa jag, att jag köper en sån dyr jacka till min unge. men senare på kvällen bar det av in till lindex för att kika lite och då vips hänger den där.... har aldrig skådat nåt så snyggt! eller jo, men den är verkligen asfin! så nu får han den iaf. har även hittat ett par assnygga skor! etnies, 350:- på inter sport. får se vad släkten bidrar med... skulle aldrig ta 850:- från egen ficka o lägga på min 3-åring... köpte även en jättefin dress till buffy!

läste linda skugges krönika i kvp idag. asbra. gillar henne skarpt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har sååå bra smak :D
Vilken söt dress du köpte till Olivia :D

Anonym sa...

Hoppas ni får en mysig dag i dag då, födelsedag å allt :) Kram