måndag 4 februari 2008

Long time, no seen.....

Good morning suckers and lickers!
För er kanske. Idag är jag djupt upprörd. Fick se en, eller nej, två hemska saker imorse när jag vaknade. Fick lite sovmorgon idag, Olivia har haft så ont i halsen i natt så vi var vakna 3 timmar, trodde ju Filip lekte snällt som vanligt, trodde ju jag. Vad fan är du för morsa som låter ditt barn vara uppe själv när du sover då? Lungan, utrymmet är begränsat. Anyway, Jonas ringde o väckte mig, och jag sa att Filip lekte snällt, men jag ljög. Jag hörde hur det knastrade och hur Filip hade stövlar på sig. PÅ golvet låg ett rör Pringles-chips helt söndertrampade. Chipsstampat golv. Dammsugarn direkt....
Men inte mycket att bli upprörd över om man jämför med den andra saken jag fick skåda. Tar som vanligt min kopp kaffe och sätter mig vid datorn och ringer min syster. Jävla BITCH är det enda jag kan säga. Inte Madde alltså. En annan. Hade kunnat berätta mer om ordet fördomar inte fanns och jag vill ju inte bli anmäld för förtal.....
BTW, Filip har inte bara låtsaskompisar, han är schizofren också........

1 kommentar:

Anonym sa...

Mee hålla med mycket :P