onsdag 6 februari 2008

Livet är för kort för att hänga upp sig på småsaker och gå runt och vara arga på varann för löjliga skitsaker. Men då är frågan; vad är "små" saker? Hur liten får den här saken vara för att man ska ha rätt att var arg/förbannad/ledsen? Livet är bra sogligt ibland..... Världen går väl inte under? Kvinnor är från Venus, män ifrån Mars. Eller iaf låååångt ifrån kvinnorna.

Nu kan jag pricka av min lista lite iaf. Jag har framkallat bilder, städat källaren, förmodligen bestämt datum för Filips släktkalas..... Duktiga jag! Eller inte....

Min syster är arrogant. Arrogant. Påminner lite om arraksboll. Ordet alltså. Hon skulle få en bitch-slap om hon var här.

Nu ska jag ägna mig åt att läsa Lisas blogg. Den är jävla nice alltså! :-)
Maddes blogg är också nice. Vill ni jag ska länka er? Säg bara till!

Har du ont i magen så ta en Losec Mups. Eller Mucoangin eller vad fan de nu heter! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! F*CK F*CK F*CK!!!!

Over and out. Jag sa det först. Det kommer från det omänskliga ordförrådet. (?)
Lite halvfrustrerad idag/kväll och förmodligen resten av veckan.
In ass. Sleep tight.

Inga kommentarer: