torsdag 28 februari 2008

Min Lilla-Syster är den bästa och gulligaste i världen!


Var hälsad!
Har blivit lite kär i ordet lillasyster, tycker det låter så gulligt! Så vad passar då bättre än att dedicate överskriften till min lillasyster? :)
Det var en stund sen man var här..... Inte mycket som händer i BC som är värt att skriva ner.
I lördags var det ju kalas igen, massa folk o massa god mat. Blev så mycket över att fam. Jennie Bomark kom på söndagen o hjälpte till att äta upp! :)
Har förresten hunniot gå till tandläkaren 3 ggr på en vecka! Undersökning och ta väck tandsten.... Tänkter inte ens besvära mig med att räkna ihop hur mycket det kostat mig.... Och ändå har jag två gånger kvar att gå.... :(

Igår var Buffy tre månader! Fasiken vad tiden går snabbt! Igår var också dagen då Filip bytte sitt Emil i Lönnerberga-maraton mot Vi barn i Bullerbyn. Härligt med lite förändring. Den första timmen iaf, sen kan man alla scenerna i den filmen med.

Kollade lite på Rent Hus igår. Torkar verkligen alla i hela Sverige av sina lampknappar och dyl. var tredje dag!? Jag ska iaf börja nu. Vill måla om buffys rum. Eller förändra lite. På nåt sätt.

Idag har jag haft en hemsk morgon! Så fort jag har lagt mig i sängen har jag fått stiga upp igen. Likadant fyra ggr, sen gav jag upp... Varit en sväng hos tandläkaren idag med. Buffy var och vaccinerades efteråt, sovit sen dess, 11,30.
Eva har hunnit vara här en vända, men kört nu.
Väntar på att Buffy ska vakna, så vi kan gå ut lite.... ashärligt väder idag! :)

Hade en jättekonstig dröm i natt........
Nä, nu vill Filip bygga med Lego, en av de få lekarna jag gillar så där får man väl hänga på! :) :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Min storasyster är den bästa i världen <3